Gdzie można naprawić lodówkę?

Lodówka to jeden z najpotrzebniejszych domowych sprzętów. Gdy się zepsuje, lokatorzy od razu odczuwają jej brak. W takich przypadkach warto zadziałać szybko, bo inaczej całe jedzenie może zacząć nadawać się do wyrzucenia. Ale jak wybrać właściwego fachowca i czym powinien się charakteryzować rekomendowany serwis naprawy lodówek? Oto najważniejsze informacje.

Natychmiastowa diagnoza

Podstawą każdej dobrze wykonanej usługi jest właściwa diagnoza usterki. Równie ważna jest szybka reakcja na problem. Specjaliści z firmy Krip-Serwis przyjmują zlecenia internetowo lub telefonicznie, a serwisant przyjeżdża w najwcześniejszym możliwym terminie, który jest dogodny dla klienta.  Czasami jednak naprawa może nastąpić na miejscu.

Na miejscu następuje zwięzła i trafna diagnoza sprzętu. Następnie powinna nastąpić wstępna wycena, po której następuje natychmiastowa realizacja zlecenia.

Udogodnienia dla klientów serwisu

Dopytaj o to, jakie udogodnienia oferuje dany serwis. W przypadku naprawy, która trwa dłużej niż kilka dni, profesjonalne firmy oferują czasem lodówkę zastępczą. Taki sprzęt okaże się nieodzowny ze względu na fakt, że niekiedy trudno prowadzić gospodarstwo domowe bez urządzenia chłodzącego – szczególnie latem.

Ważne jest również to, by dany serwis był dostępny dla klienta przez 7 dni w tygodniu, aż do godzin wieczornych. Trudno bowiem przewidzieć, kiedy nastąpi awaria, a liczy się jak najszybsza pomoc.

Także wniesienie, zniesienie i transport nie powinny być naliczane dodatkowo. Cennik musi być klarowny. Klient musi znać pełną cenę usługi serwisowej jeszcze przed realizacją zlecenia.

Jak wybrać dobry serwis lodówek?

Serwisanci naprawiający lodówki powinni cechować się wieloletnim doświadczeniem i fachową wiedzą, którą potrafią przekuć w praktyczne działania. Profesjonalizm zleceniobiorcy można ocenić już po pierwszym kontakcie. Jako klient, zadawaj jak najwięcej pytań i oczekuj „konkretów”.

Dobry fachowiec jest w stanie rozwiać każdą wątpliwość oraz doradzić w najbardziej problematycznych kwestiach związanych z funkcjonowaniem sprzętu chłodzącego. Liczy się również gotowość do szybkiego rozwiązania problemu oraz dynamiczne podejście do wykonywanego zlecenia – tak, aby zaoszczędzić klientowi zbędnego stresu związanego z awarią.

Wybierając usługobiorcę, sprawdź rekomendacje dotychczasowych klientów. Dobra opinia może czasem znaczyć więcej niż informacje zamieszczane na stronie internetowej i znacząco podnosi wiarygodność firmy.